افشین علیار
نقد فیلم چپ راست, Left . Right, معلق در ایده و اجرا مثل «چپ راست»!
افشین علیار
نقد فیلم جاده خاکی, «جاده خاکی» روی لانگشاتهای طولانی
محمدرضا چاوشی
نقد فیلم برزخی ها, مستند «برزخیها» در برزخ
افشین علیار
نقد فیلم بخارست, Bokharest, فیلمسازی از روی شابلون اینبار با نام بخارست
علی رفیعی وردنجانی
یادداشتی بر سریال بی همگان, ابرقهرمان خانواده
محسن سلیمانی فاخر
یادداشتی بر فیلم یاغی - قسمت 6, Rebel - episode 6, «کهن الگوی قهرمان» و فرهنگ فوران و طغیان شر در «یاغی»
فاطمه فریدن
یادداشتی بر فیلم دوزیست, amphibious, زیستِ دوگانه
یاسمن خلیلی فرد
نقد فیلم تارا, Tara, عاشقانه در گذر زمان
جسیکا کیانگ
نقد فیلم خرس نیست, No Bear, فیلمی خلاقانه و تراژیک از جعفر پناهی
جاناتان رامنی
نقد فیلم شب داخلی دیوار, Beyond The Wall, پیچیده و هوشمندانه اما مصنوعی
علی رفیعی وردنجانی
نقد فیلم تعلق خاطر, Devotion, کاکاسیاهِ از نفس افتاده
علی رفیعی وردنجانی
نقد فیلم فابلمن ها, The Fabelmans, پارادیزوی خانگی آقای اسپیلبرگ
علی رفیعی وردنجانی
نقد فیلم باردو, Bardo, زمانِ تنهایی آدم
علی رفیعی وردنجانی
نقد فیلم بانشی های اینشیرین, The Banshees of Inisherin, درسهایی از یک استاد
علی رفیعی وردنجانی
نقد فیلم مثلث غم, Triangle of Sadness, ثروتمندان چگونه دریازده میشوند؟
علی رفیعی وردنجانی
نقد فیلم زمان آرماگدون, Armageddon Time, کودکی رویا
گلن کنی
نقد فیلم شهر بهشت, Paradise City, لذتبخش برای طرفداران اکشن تریلرهای قدیمی
پیتر تراورس
نقد فیلم منو, The Menu, یک کمدی خوشمزه از آدمهای غذادوست
افشین علیار
نقد فیلم عنکبوت مقدس, Holy Spider, روسیاهتر از بدکارههای فیلم!
علی رفیعی وردنجانی
نقد فیلم تار, TAR, شکوه آنیموس
حسین ارشد
یادداشتی بر فیلم روتوش, retouch, روتوش در نهایت مرگ
دانیال عرب زاده
نقد فیلم دنیای عجیب و غریب, Strange World, بدترین دنیای عجیب انیمیشنی
امیراردوان میرانی
یادداشتی بر فیلم آواتار: راه آب, Avatar: The Way of Water, در ستایش خانواده
دانیال عرب زاده
نقد فیلم خانه شناور, Drifting Home, شناور شدن در خاطرات گذشته
محمدرضا چاوشی
علی رفیعی وردنجانی
سعید تاجیک
علی رفیعی وردنجانی
دانیال عرب زاده
علی رفیعی وردنجانی
مسعود پریوز
علی رفیعی وردنجانی
علی رفیعی وردنجانی
علی رفیعی وردنجانی
بخندان و در برو
نقد فیلم 50 کیلو آلبالو, 50 Kilos Of Sour Cherries, بخندان و در برو
پیش درآمدی بر " تنهائی لیلی "
نقد سریال تنهایی لیلا, Loneliness of Leila, پیش درآمدی بر " تنهائی لیلی "
نقد و تحلیل محتوایی فیلم فروشنده | معصوميت از دست رفته
نقد فیلم فروشنده, the salesman, نقد و تحلیل محتوایی فیلم فروشنده | معصوميت از دست رفته
ترجمانی از عاشقانههای کهن
یادداشتی بر فیلم رمانتیسم عماد و طوبا, ترجمانی از عاشقانههای کهن
از منظر غیرت در اجتماع
نقد فیلم قیصر, Gheisar, از منظر غیرت در اجتماع
مرگ ماهی و یک روز(نگاهی به فیلم مرگ و ماهی)
نقد فیلم مرگ ماهی, مرگ ماهی و یک روز(نگاهی به فیلم مرگ و ماهی)
نقد فیلم آمین خواهیم گفت
نقد فیلم آمین خواهیم گفت, نقد فیلم آمین خواهیم گفت
فمنیسم به توان ابدیت
نقد فیلم شیفت شب, Night shift, فمنیسم به توان ابدیت
کمدی حماقت میخواهد؟
نقد فیلم مارموز, Sly, کمدی حماقت میخواهد؟
درباره تاکسی جعفر پناهی
نقد فیلم تاکسی, Taxi, درباره تاکسی جعفر پناهی
این روزها دلم برای بوسه ای تنگ می شود
این نوشته، نگاهی ادبی و هنرمندانه به ویروس مرگبار و ناشناخته ای دارد که اینک مردمان جهان را هراسان کرده ...
تاریک در ناکجا ؟!
نگاهی نشانه شناختی به دو اثر نوری بیلگه جیلان "روزی روزگاری آناتولی" و "خواب زمستانی"
تصویر-مکان-فیلم(جلسه ششم)
فصل سوم مبحث امروز فیلم-مکان-تصویر (جلسه ششم) منتقد و تحلیلگر:مهیار محمد ملکی #مهیارمحمدملکی ترکیب ...
فوران هیجان سایکوسیس از آنتن زنده تلویزیون!
مدتهاست که تلویزیون به تکرار افتاده و تا حدودی، به پایان رسیده و تعطیل است! نویسنده از آن دست ...
من به آفرینش فردی معتقدم
در حاشیه جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد، کارگاه بازیگری با حضور قطب الدین صادقی از برجسته ترین اساتید این ...